У Олевської ОТГ більше року нелегітимний виконком приймає рішення і гальмує реформу децентралізації.

Під виглядом реформи децентралізації, керівництво громади підносить освоєння великих сум «державної субвенції». Жителі громади фактично відсторонені від влади, та думка громади не враховується при прийнятя рішеній.

Більше року, в Олевської ОТГ Житомирської області, рішення приймає нелегітмнний виконавчий комітет. Так як запропоновані мером кандидатури, і проголосовані міською радою відповідно до законодавства України не мають права входити до виконкому.
Що призводить до відкритого розкрадання бюджетних коштів шляхом прийняття протиправних рішень на користь компаній наближеним до сім’ї мера і фірм «бізнесменів» які є членами виконкому. Які здійснюють роботи і закупівлі за суттєво завищеною вартістю.
Так само рішеннями нелегітимного виконкому вирішуються всі кадрові питання, щодо керівництва комунальних підприємств та інших установ міської ради.

Грубим ігноруванням законодавства України, є те що до складу виконавчого комітету Олевської ОТГ, не входять перший заступник голови Олевської ОТГ а також там зовсім немає , начальників управлінь і відділів. Які повинні бути там, в першу чергу. Тому як, працюють у виконкомі на постійній основі, в курсі всіх справ і проблем громади. Замість фахівців і осіб які працюють у виконкомі, набрали тільки інших осіб, які не несуть відповідальності, мало того перебування в складі виконкому бізнесменів фірми яких є підрядниками міської ради, це прямий конфлікт інтересів.

стаття 51 п.3. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
Виконавчий комітет ради утворюється у складі відповідно сільського, селищного, міського голови, районної у місті ради — голови відповідної ради, заступника (заступників) сільського, селищного, міського голови, голови районної у місті ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, а також керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, інших осіб.

Так само до виконавчого комітету Олевської ОТГ, входять в.о. старост.
В Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні» про в.о. старост не написане ні чого.

стаття 51. п.4. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
До складу виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради входять також за посадою секретар відповідної ради, староста (старости).

Виборів старост в Олевської ОТГ ще не було. І якщо в періхідний період виконують обов’язки старост, люди які раніше були обрані сільськими головами. Статусу і повноважень старост у них немає. Так як староста це виборна посада, яка отримує повноваження після окремих виборів старост. Так само грубим порушенням є, то що в селах Сущані и Кам’янка в.о. старост прізначені, і отримують зарплату старости.Вони ще й входять до складу виконавчого комітету Олевської ОТГ.

Стаття 14. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
1. Староста є виборною посадовою особою місцевого самоврядування.
2. Староста обирається жителями села, селища (сіл, селищ), розташованого на території відповідного старостинського округу, на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування в порядку, визначеному законом, і здійснює свої повноваження на постійній основі.
3. Повноваження старости починаються з моменту складення ним присяги відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» на пленарному засіданні відповідної сільської, селищної, міської ради, на якому відповідною територіальною виборчою комісією були оголошені рішення щодо його обрання та реєстрації.
4. Строк повноважень старости, обраного на чергових виборах, становить п’ять років, крім випадків дострокового припинення його повноважень з підстав і в порядку, визначених цим Законом.

ст.14 п.7 Закону України про місцеві вибори.
Перші вибори старости призначаються відповідною радою об’єднаної територіальної громади.

Закон передбачає входження в виконком, «інших осіб» але це не означає, що замість начальників управлінь, відділів та фахівців, треба набирати тільки «інших осіб».

Так, до виконавчого комітету Олевської ОТГ входять ІНШИ особи, які займаються підприємницькою діяльністю. А деякі фірми де в керівництві і засновниками є члени цього виконкому, при цьому є основними підрядниками міської ради. До того ж ні де не написано, що б підприємці могли входити в виконком, при цьому своїм голосуванням приймали рішення щодо закупівель громади, так само отримувати конфіденційну інформацію, щодо планованих закупівель та робіт. Навпаки, в Законі «Про місцеве самоврядування в Україні» чітко позначається які повинні бути взаємини міської ради з бізнесом.

Стаття 18. П.1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями, що не перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, будуються на договірній і податковій основі та на засадах підконтрольності у межах повноважень, наданих органам місцевого самоврядування законом.

Стаття 18. П.3 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
Органи місцевого самоврядування з питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади можуть виступати з ініціативою щодо перевірок, організовувати їх проведення, а при здійсненні повноважень у сфері контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення проводити перевірки на підприємствах, в установах та організаціях, що не перебувають у комунальній власності, а також фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників.

Діючим законодавством України, а саме ст. 51 п.7 на осіб, які входять до складу виконавчого комітету ради і працюють у ньому на постійній основі, поширюються вимоги щодо обмеження сумісності їх діяльності з іншою роботою (діяльністю), встановлені цим Законом для сільського, селищного, міського голови.

Стаття 12 п. 4 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» встановлюються обмеження для сільського голови, а також й членів виконавчого комітету, а саме:
Сільський, селищний, міський голова не може бути депутатом будь-якої ради, суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, в тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової та творчої роботи у позаробочий час), займатися підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток.

Таким чином, члени виконавчого комітету Олевської ОТГ грубо порушують законодавство України, суміщаючи посади в виконавчому комітеті та при цьому займаючись підприємницькою діяльністю.
Також, членами виконавчого комітету Олевської міської Ради, систематично порушується Закон України «Про Запобігання Корупції», приймаючи рішення на користь фірм, де вони є керівниками, засновниками або де працюють пов’язані з ними особи.

Статтею 22. п.1 Закону України Про запобігання корупції передбачено:

Особам, зазначеним у частині першій статті 3 цього Закону, забороняється використовувати свої службові повноваження або своє становище та пов’язані з цим можливості з метою одержання неправомірної вигоди для себе чи інших осіб, у тому числі використовувати будь-яке державне чи комунальне майно або кошти в приватних інтересах.

Статтею 25. п.1. встановлено: особам, зазначеним у пункті 1 частини першої статті 3 цього Закону, забороняється:
1) займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту) або підприємницькою діяльністю, якщо інше не передбачено Конституцією або законами України;
2) входити до складу правління, інших виконавчих чи контрольних органів, наглядової ради підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку (крім випадків, коли особи здійснюють функції з управління акціями (частками, паями), що належать державі чи територіальній громаді, та представляють інтереси держави чи територіальної громади в раді (спостережній раді), ревізійній комісії господарської організації), якщо інше не передбачено Конституцією або законами України.

Список членів виконкому міської ради Олевської ОТГ:

Омельчук Олег Васильович — міський голова
Шейко Віталій Олексійович — секретар ради
Осипчук Яків Миколайович — заступник міського голови
Русин Юрій Григорович — керуючий справами виконавчого комітету
Розе Олена Романівна — директор Олевського ринку
Бабиченко Олександр Миколайович — приватний підприємець
Рябой Євгеній Миколайович — директор Олевської гімназії
Іванов Андрій Юрійович — директор ТОВ «Фалькон -пауер»
Козловець Людмила Анатоліївна — в.о. начальника Управління Держпродспоживслужби в Олевському районі
Дубченко Євгеній Євгенійович- приватний підприємець
Ігнатюк Анатолій Опанасович — архітектор КП “Архітектурно-планувальне бюро”
Кравченко Микола Карпович — директор ШБУ-42
Шибецький Василь Прокопович — директор «Рім-Богдан»
Назарчук Надія Вікторівна- в.о. старости (Калинівка)
Степанчук Валерій Васильович- в.о. старости (Жубровичі)
Мойсієнко Марія Данилівна- в.о. старости (Журжевичі)
Чорна Інна Василівна — в.о. старости (Зольня)
Мирончук Марина Василівна — в.о. старости (Зубковичі)
Корнійчук Олександр Васильович — в.о. старости (Кам’янка)
Бабич Лариса Адамівна — в.о. старости (Замисловичі)
Тимощук Василь Адамович- в.о. старости (Кишин)
Басюк Надія Андріївна- в.о. старости (Покровське)
Михалець Михайло Васильович- в.о. старости (Копище)
Горпиніч Наталія Максимівна- в.о. старости (Лопатичі)
Кравчук Олена Адамівна- в.о. старости (Майдан)
Ратушинський Валентин Олексійович- в.о. старости (Рудня-Бистра)
Кравченко Микола Миколайович- в.о. старости (Стовпинка)
Стафійчук Катерина Олександрівна- в.о. старости (Сущани)
Кайданович Володимир Йосипович- в.о. старости (Тепениця)
Хомутовський Анатолій Володимирович- в.о. старости (Хочино)
Талах Ігор Васильович-в.о. старости (Юрово)
Хомутовська Ольга Миколаївна- в.о. старости (Дружба)
Дударь Ірина Петрівна- в.о. старости (Новоозерянка)

You may also like...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *